Modelljakten 2011

Sen har jag och mina fina vän Felicia varit med i modelljakten 2011. Jag trodde aldrig att jag skulle våga men det gjorde jag. Först skulle man skriva sitt nummer, mailaddres osv på ett papper och sen skulle man hålla den framför sig och sen skulle dom ta kort. Sedan gick man vidare till gyrun där även Kenza satt. Där fick man berätta hur lång man var, om man hade klackskor och så fick vi reda på när vi skulle vara tillbaka. Tyvärr så gick jag inte vidare men det gjorde inte mig något. Men det var ganska svårt också för först skulle dom ta ut fem stycken tjejer och sen skulle det bli en tjej kvar som skulle följa med Kenza vidare. Men kul var det och jag var glad att jag gjorde det till slut. Bilderna är tagna från fillans blogg!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0