Första matte provet som gick bra

Idag är det torsdag vilket betyde att jag hade matte prov idag i skolan och det gick mycket bra för man var tre och tre så då blev det lite enklare eftersom man får jobba tillsammans och lösa problemen. Så jag, Sofie och Tilde var mycket nöjda med det vi hade gjort och hoppas också Anna tycker det sen när hon ska rätta provet. Sen i kväll har jag tränat innebandy och efter innebandyn testade laget innebandyställ. Dom var de snyggaste vi har haft måste jag säga. Det passade bra att vi har fått nya ställ för den 1 oktober så är det nämligen våran första serie match i den nya serien. Så jag hoppas det kommer gå bra för oss i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0